ZDE SERVIS                      
Tel.011 / 244-66-44  ,              064 /6702869 zdeservis@gmail.com kancelarija@zde.rs   Bulevar Kralja Aleksandra 180   

Radno vreme: od 10 do 19h, subotom do 16h

kako do nas- mapa  

SERVISNI CENTAR za Laptop, Tablet i Desktop računare             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                              

       Šta kada se DVB-T2 risiver pokvari: popravka ili kupovina novog?

Veliki broj građana Srbije koji nema pristup kablovskim operaterima „osuđen“ je na gledanje zemaljskog TV signala. Pri tome, većina korisnika i dalje nema televizore sa DVB-T2 prijemnikom, pa je jedino rešenje za gledanje takvog TV signala upotreba posebnog uređaja – DVB-T2 risivera. Ali šta uraditi kada se takav uređaj pokvari? Postoje dve varijante – kupovina novog uređaja ili popravka starog.

Kupovina novog risivera je svakako lakša varijanta, a nije ni mnogo skupa. Novi risiveri koštaju tri do četiri hiljade dinara. Pitanje je samo da li je to i najbolja varijanta? Može da se desi da novi risiver ima slabiji signal od postojećeg, da mu nedostaju neke od funkcija na koje ste navikli, ili da jednostavno funkcioniše na drugačiji način od prethodnog.

Ako ste bili zadovoljni kvalitetom signala starog DVB-T2 risivera, već ste se navikli na njegove funkcije i na način kako on funkcioniše. U tom slučaju bolje je rešenje popravka starog risivera. Ne samo da će popravka koštati mnogo manje nego kupovina novog, već će i sve funkcije na koje ste navikli biti na raspolaganju, svi programi će biti setovani po redosledu na koji ste već postavili i uopšte, i dalje ćete imati onaj stari korisnički doživljaj na koji ste navikli.

Da rezimiramo – ukoliko ste bili zadovoljni načinom funkcionisanja i kvalitetom slike koji je davao stari DVB-T2 risiver, svakako je bolja varijanta da ga popravite i nastavite da koristite. Koštaće vas manje i sve će biti onako kako ste navikli. Samo u slučaju kada niste zadovoljni načinom funkcionisanja starog risivera, bolja je varijanta kupovina novog.

                                                                                                                                                                                                                                               

   Šta kada se pokvari ispravljač za laptop?

Noćna mora za korisnike laptop računara je upravo kvar na ispravljaču. Dolazite u situaciju u kojoj imate ispravan računar, a ne možete da ga koristite jer nema strujno napajanje. Tu dolazimo do dileme šta uraditi u slučaju takvog scenarija.

Prva varijanta je svakako kupovina novog ispravljača. Međutim, tu mogu da se kriju razne „zamke“. Naći originalni ispravljač, naročito ako se radi o nešto starijem modelu laptopa je praktično nemoguće. A ako se i nađe, obično je precenjen (čitaj preskup). Sa druge strane kupovina nekog od univerzalnih ispravljača može da pomogne, ali njihove specifikacije često ne odgovaraju tačnim parametrima rada za konkretan laptop, pa to može biti veliki problem za ispravan rad laptopa.

Zato smo za savet upitali stručnjake iz ZDE servisa za laptop računare, koji su nam naveli da je najpraktičnije, najjeftinije, a često i najbrže rešenje popravka starog, originalnog ispravljača. Oni su naveli da nabavka novog ispravljača može da potraje i mesec dana – jer dobavljač često naručuje originalni ispravljač  direktno od proizvođača. U slučaju kada je laptop primarni računar, to svakako nije rešenje. Univerzalni daljinski upravljači često nisu dovoljno kvalitetni i ne mogu da „ispostave“ tačne radne parametre, pa iako mogu da budu privremeno rešenje, nisu preporučljivi za stalnu upotrebu.

Sa druge strane, kvar na ispravljaču se obično veoma lako i brzo rešava u servisu, pri čemu nakon popravke on ima identične radne specifikacije kao i pre nje, pa korisnik može za manje novca i brže da ponovo osposobi svoj laptop.

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZDE SERVIS

 

Bul. Kralja Aleksandra 180

tel / fax: (011)244-66-44, 244-74-39

Email:kancelarija@zde.rs